torsdag den 30. september 2010

1,5 kg...

var hvad jeg har "mistet" denne uge :) Så atter et succesfuld Vægtvogter møde! Og for at gøre tingene meget bedre, jamen så tabte min veninde lige 1,3 kilo, efter en lidt svær start hos dem - så alt i alt en god torsdag for tøserne!!!

Så jeg fik min 12 stjerne i dag - og dem som ikke kender til Vægtvogterne/weightwatchers, så bliver man belønnet med en stjerne, for hvert 3 kilo man smider! Og dem har jeg simpelthen fået 12 af i dag - weeeheee til mig (undskyld hvis jeg bliver lidt for "selvfed" nu...)!
Stjerne konceptet synes jeg er så fedt, for det er virkelig en motivator til at man vil tabe sig, og det er fedt at kunne proklamere til et møde, at man havde fået atter en stjerne! Og 3 kilo er jo ikke et urimeligt mål, så det er jo bare om at komme igang med at samle på dem...

Nok om mit vægttab... jeg er bare ikke til at skyde igennem lige nu!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar