onsdag den 11. juli 2012

Yndlingsmorgenmad...

Jeg er ikke normalt den store morgenmadsspiser, og det har jeg altid fået hug for... men det har taget en helt ny drejning nu hvor jeg er gravid, nu kan jeg slet ikke fungere hvis ikke min krop får mad fra morgenstunden, faktisk er det så ekstremt at jeg skal have noget lige så snart jeg vågner, gerne et stykke frugt og en bolle/knækbrød (som jeg spiser søvndrukkent i sengen...)

Når jeg så er helt vågen og har trisset lidt rundt, så er det tid til at spise lidt mere, og her er dette efterhånden blevet et must:

Lige så lækkert som det ser ud til...


Økologisk yoghurt med müsli, friske blå -og hindbær! Det er powerfood for mig, det smager frisk og lækkert, samt holder mig mæt i lang tid med de mange fibre fra müslien.

Jeg håber at jeg kan blive ved med at bibeholde den gode vane med at spise morgenmad selv når jeg ikke er gravid mere...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar