søndag den 31. oktober 2010

Sidste Lørdag...

I Bilka er hermed overstået :)
Det var godt nok noget vemodigt da jeg gik ud af døren, og vidste at jeg aldrig skulle have en lørdags-luk med mine søde tøser igen...! Så i den anlednig bagte jeg en lækker gulerodskage med rosiner og valnødder og pyntede den med Betty Crocker frosting og pynte-gulerødder som jeg havde købt i Tyskland fredag!

Fredag stod på Hygge med Manden - vi har gjort fredag til vores officielle hyggedag/aften, medmindre jeg skal på arbejde, for det med at tjene penge, det er jo også lidt vigtigt - he he... Så igår stod dagen på en tur til Tyskland, hvor vi fik fyldt vores depoter op igen, det var veltrængt, til gengæld var vores pengepunge temmelig tomme, da ´vi tog hjem ;)

Jeg er ikke modeblogger, men smider alligevel ind i mellem lidt billeder af mit tøj...
Her står den på en VILA strik, som får mig til at se noget firkantet ud :(

Men det hjalp en lille smule, da jeg tog min dejlige pelsvest fra ONLY på...

Lørdag stod den så på Bilka for alle pengene, men da jeg så kom hjem, stod den på hygge og sushi - muuums :)
Når jeg bestiller sushi, er det stort set altid fra Bar'Sushi, det har været mit favorit sted i lang tid, men jeg må indrømme, at de sidste par gange har jeg været en smule skuffet over min mad, synes deres sushi er skrumpet en del, samtidig med at priserne er steget... Men smagen fejler bestemt ikke noget!


Mmmmm Sushi!!!


Gyoza med rejer


Hawaii: Kammusling, agurk, avocado og kiwi
Wakame Tangsalat


Bagerst: Hosomaki med Tun og Mango
Venstre: Tokyo med Tempurareje, avocado, agurk og teriyakisauce
Højre: Canadian med laks, tobikorogn, yamagobo vendt i brødkrummer og spicysauce

Til min sushi laver jeg altid min egen sojadip med ingefær, hvidløg, chili og sesamolie - mums! Og derudover køber jeg altid noget spicy sauce til at dyppe min sushi i - det er bare lækkert...

Nu er klokken mange, hvertfald når man har været meget tidligt oppe... så jeg tror snart jeg vil hoppe i seng og få noget søvn, i morgen skal den stå på træning og afslapning med Manden!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar