søndag den 29. januar 2012

Robert...

Om præcis en uge skal jeg til en galla aften, som jeg har glædet mig rigtig meget til. Jeg fik en meget flot invitation af Grand og fik lov til at tage en +1 med, som bliver min søde veninde L, det var hende som havde taget mig med til hendes røde løber arrangement, som jo var en ret sjov oplevelse!

Men på søndag skal vi sidde på første parket, når der skal deles Robert priser ud - se det skal dælme nok blive spændende!

Er meget begejstret for min invitation!


Jeg vil se om jeg ikke kan få taget lidt billeder af aftenen, men kan ikke love noget ;)

Jeg er i siddende stund hjemme i Odense og har hygget med Manden hele weekenden, og det har været SÅ skønt og veltrængt! I denne uge har jeg oplevet så meget, at jeg knap har kunnet fordøje det!

Grand var så sød og tage mig med til Filmtræf i Århus, og der fik jeg set 7 rigtig gode film på 2 dage, samt spist masser af virkeligt lækker mad, drukket rigtig meget vin, øl og andre gode sager - lidt ekstremt af søvnmangel da jeg kom sent i seng og skulle tidligt op 3 dage i træk... Phew...

Næste uge bliver mere rolig, jeg er i gang med markedsføring af 2 film og skal hygge med veninder og få trænet, kommer desværre ikke til Odense næste weekend, men så glæder jeg mig bare desto mere til når jeg kommer hjem!

Håber I har haft en god uge og ikke mindst en fantastisk weekend!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar