tirsdag den 26. november 2013

Lille T 11 måneder...

I dag er det 11 måneder siden vi fik verdens dejligste, skønneste og mest krævende (forsinkede) julegave! Er tiden ikke bare gået stærkt? Det synes jeg i den grad at den er, men her på det seneste er det bare dejligere og dejligere at tilbringe tid med min lille mand, han er blevet SÅ bevidst og så sjov, at jeg nogen gange ikke fatter mit held, jeg fældede sågar en tåre af ren lykke for ikke så længe siden, ja hvem skulle have troet at jeg ville blive så sentimental - ikke mig ;)

I søndags legede Tristan og jeg sammen for første gang, vi havde gang i en regulær interaktion, hvor vi sad på hver side af en dør, kiggede på hinanden fra hver vores side, og legede en form for titte bøh, mens vi begge skraldgrinede, nej hvor var det skønt!

For hver dag der går, opdager jeg hvor meget jeg elsker ham, og mærker et savn når han er i vuggestue, som gør at jeg skynder mig at hente ham, og kramme og mysse livet ud af ham, skøre mor! Ikke at jeg nyder at kunne skrive ansøgninger i fred, og få lavet nogle praktiske ting, uden at der er en lille dreng der hiver i mine ben og vil op til mig!

I dag skal jeg tilbringe formiddagen sammen med min veninde Anne og hendes skønne datter Mynthe, og når jeg så kommer hjem, skal Tristan fejres :D

Billederne nedenfor, er fra igår:

Arj mor - billeder igen??

Er det sådan her jeg skal posere?
(Farmor har lært ham at stikke tungen helt ud :P)


Hvad med sådan her så?

Der er ikke meget baby tilbage i T - han er stadig rundkindet, har dobbelthage og masser af elastikker, men synes, at på det nederste billede, at det er meget tydeligt, at T er ved at blive en regulær dreng! En skide fræk, fantastisk skøn og helt igennem dejlig! og SMUK... Jeg undres tit over at han fået så godt et udseende, men det er jo det med blandingsbørn, de bliver altså bare så smukke!

Hav en dejlig tirsdag!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Det er skræmmende hvor hurtigt det går! Men dejlig er han i hvert fald <3

    Det er bare så skønt når der sker nye ting i udviklingen, selvom det også blot er en bekræftelse på hvor hurtigt tiden går :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh Tusind tak for de søde ord Camilla!

      Jeg tror aldrig rigtig jeg har forstået det der med "at tiden flyver" før efter jeg har fået Tristan, for jeg kan ikke begribe at han er et år om lidt!
      Jeg er lidt egoistisk og ville ønske jeg kunne fastfryse os i dette øjeblik, indtil jeg er klar til at han bliver en rigtig lille dreng, at slippe min baby er sq lidt svært...

      Hvordan skal det ikke gå, når han vil flytte hjemmefra? Ha ha ha...

      - Maj :D

      Slet