lørdag den 30. november 2013

Når Manden har været til Julefrokost, så...

... bliver man altså mødt af dette syn, idet man åbner køleskabet: 


Ja, det er store mængder af McD mad, som hørmer og er blevet meget koldt...

Det er ikke første gang min kære husbond laver sådan et nummer, han har før taget to - ja TO, bæreposer med McD mad med hjem fra en bytur, kom hjem kl.04 og smed dem på mig, mens jeg sov, og proklamerede at jeg var sulten og at han havde købt mad til mig... 

En anden gang havde vi begge været til hver vores fest, og da han var inde i byen, ville han tage mad med hjem, og spurgte hvad jeg kunne tænke mig, jeg svarede en dürumrulle med falafel, og da han kom hjem, bar han på 3 ruller og to kæmpe pizza slices... Ja, hvad kan jeg sige??

Nu har Manden sin firma Julefrokost overstået, så når han har sovet den ud, tager han T med ned i sommerhuset, og bliver der til i morgen eftermiddag, da jeg skal holde Julefrokost med mødregruppen - wuhuuuu! 

Og hvad der sker med al det mad spørger du? Tja, hvis jeg kender min mand ret, så æder han det meste når han vågner... Han får altid mega fråderen på, når han har drukket, men ingen tømmermænd #trælstype.dk

Rigtig god weekend derude, og forhåbentligt befinder der sig ikke nær så meget McD mad i jeres køleskabe...!

- Maj :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar