mandag den 28. april 2014

Situationen lige nu...


Uendelig meget rod!

Dette er lejligheden vi er flyttet ind i - nok nærmere tilbage til! 

De af jer som følger mig på IG, ved det allerede og hvorfor vi er flyttet... Det og en anden mere personlig årsag er grunden til stilheden her på los bloggos! Jeg ville så gerne kunne smide om mig med guldkorn, blogge om lækre opskrifter og berette om livets sandhed, men ak! Lige i disse dage er livet bare ikke det fedeste, jeg tumler med mange tanker, følelser og handlinger der skal bearbejdes, og det tager min tid og mit humør... 

Og nej, jeg er ikke blevet alenemor - og undskyld jeg er så vag! Jeg har ikke helt besluttet om mine tanker skal delagttiggøres her, selv om I altid er så skide søde, når jeg krænger sjælen ud! 

Nuvel, inden jeg drukner mig selv i alt for megen selvmedlidenhed, så stråler solen fra en skyfri himmel og jeg har en bio date med to dejlige damer i aften, så mandage er ikke kun trælse ;) 

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Jeg håber sådan, at alt er vel, aj - og at du bare er stoppet med at blogge... Kh. Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eva! Hvor er du sød :-*
      Alt er heldigvis rigtig godt her på Fyn, jeg har bare ikke haft en motivation for at blogge - synes jeg har for lidt tid til at skrive noget ordentligt, samt kommet lidt i identitetskrise med min blog, det der mad røg pludselig i baggrunden...
      Jeg håber sørme også at dig og din smukke pige har det godt, savner virkelig meget din blog!

      Kram Maj

      Slet