onsdag den 12. marts 2014

Det der med kommentarer...

på min blog og på Instagram - det er jeg ikke altid lige god til at besvare!

UNDSKYLD!!!

Det er jo ikke fordi jeg ikke har lyst... Eller tid... Eller det er totalt udoverskueligt, fordi jeg bliver bombarderet... Men ind i mellem, smutter den! Og det gør den tit for tiden - så dårlig stil!

Jeg håber I kan bære over med mig, jeg hader selv at smide kommentarer hos bloggere, som ikke svarer tilbage... Det er noget der har ligget mig på sinde en rum tid, og I skal vide, jeg skal nok hanke op...

Og noget andet, så er jeg blevet mega dårlig til at smide en kommentar hos jer andre, så mere der skal strammes op på! Shit...

Det var lige hvad jeg havde på hjertet, for dagen er gået med at slappe af, jeg er lidt off i mit hovede for tiden, og Manden har holdt en omsorgsdag med mig! Det var rart... Og sørme om vejret ikke tillod at vi spiste frokost udendørs i solen:


Ahhhh...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar