lørdag den 13. august 2011

Flere gaver...

Se lige alle de fine ting jeg har modtaget :D

Dagen starter altså ikke meget bedre, end når man går i postkassen og der så ligger en fin pakke adresseret til moi!
Og prøv lige og se alle de lækre ting der lå i pakken:


Uhmm lækker chai, det glæder jeg mig SÅ meget til at smage!


Bolcher med brause pulver, og de smager rigtig sjovt :)
Og pulveret der bruser på tungen er temmelig fornøjeligt ;D


Lækker skønhedspleje - og ja, jeg er lidt forfængeligt anlagt,
så det er bare absolut perfekt!

Disse skønne og helt perfekte gaver har jeg modtaget af den dygtige og ultrakreative Line fra "Mad med hjertet", hun har en fantastisk blog, den sødeste lille hund, Pixi, og så kan hun bare det der med at pynte kager og cupcakes!

Hvis der er nogen der undrer sig over hvorfor Line har sendt mig gaver, så er det på grund af denne lille Blogleg som jeg faldt over inde hos Piskeriset, som altså er en af mine yndlingsblogs, så hvis der er nogen herinde som ikke har besøgt hende, så kom afsted - NU ;D

Nu vil jeg snart gøre mig klar til en sød lille guts 2 års fødselsdag :) Håber I får en dejlig lørdag derude :) Og Line: TUSIND TAK for de skønne gaver, jeg elsker dem alle!

- Maj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar