fredag den 20. september 2013

Yndlingsaftensmad, når det skal gå stærkt...

Nemt og lækkert!


Tristan sover som en skid for tiden, og det har stået på i ca. 1,5 mdr., og nogle dage er det både nat og dag at jeg bøvler med hans søvn, så man kan ret meget godt kalde mig underskudsmenneske... så mad er noget der bliver nedprioriteret - og det ligner jo ikke mig, så nu ved I sådan ca. hvor slemt det står til ;)

Anyways, så er det ikke min manglende søvn dette skulle handle om, men mere om hvad vi spiser, når det skal gå stærkt!

Pizza-sandwich er en yndlingsspise både hos Manden og jeg, men også hos mange af mine veninde som jeg har serveret den for, så hvis der sidder nogen derude, og ikke har smagt det, så er det bare om at komme igang, det tager ingen tid, kan varieres i det uendelige og smager pragtfuldt...

Der kommer ikke nogen opskrift, for som I kan se på mit billede, er det jo såre simpelt, lav en tortillapizza med dit yndlingsfyld --> Bag den --> Fyld den --> Fold den --> Spis den ;) Simpelt, ikke?

Weekenden kommer til at blive dejlig, og travl, så der bliver stille her, jeg skal til Esbjerg hele lørdagen og besøg en veninde og søndag skal jeg til fødselsdag hos en sød lille pige, der er fyldt et år - det bliver så skønt efter en lidt træls uge!

Hvilke retter tyer I til, når det skal gå stærkt, nemt og lækkert? Jeg kunne godt bruge lidt inspiration, så fyr endelig løs!

- Maj :D

6 kommentarer:

  1. Ihh altså.. Jeg har haft pizzasandwich på hjernen, siden du uploadede billedet på instagram. Og NEJ, cravings forsvinder ikke, bare fordi man har født :p Så det røg på madplanen, og vi skal have det i aften og i morgen, totalt yndlings fastfood :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha... Du er så sød Louise :D og nej, jeg kender godt det med de post-graviditets cravings ;) ;)

      - Maj :D

      Slet
  2. Jeg har altid gode frikadeller, rødspættefileter, et par forskellige sammenkogte retter og ferskrøget laks i fryseren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det burde jeg også have, men min fryser er så stopfyldt med alt muligt andet, som altså kræver tilberedning - argh! Men tusind tak for input :D

      - Maj :D

      Slet
  3. Mmm, det ser lækkert ud Maj! Jeg håber snart, at I får noget søvn :)

    Her er det også frysermad til de hurtige dage - eller en meget simpel pastaret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Anja :) og det håber jeg også... Det går heldigvis i den rigtige retning, men det er bare ikke helt godt lige pt!

      Åh ja, simple pastaretter er virkelig undervurderet!

      - Maj :D

      Slet