tirsdag den 24. september 2013

Tristans første...

Shit... tiden går stærkt!


brev!
Om præcis en uge skal T starte i vuggestue - det er helt vildt surrealistisk, tiden er gået så stærkt, at jeg ikke fatter det!

Da vi, i sin tid, skulle vælge en plads til T, havde vi talt meget om for og imod det dagpleje vs vuggestue, og vuggestue vandt helt klart, og jeg har aldrig været i tvivl om at det var det jeg ønskede for T, så det var en stor glæde, da vi fik plads i en.
I min MG har vi alle valgt udelukkende vuggestuer, men to af dem er blevet tilbudt dagpleje! Da jeg sad og skulle skrive hvornår T skulle starte, virkede det bare som en evighed til, og jeg kan huske, at jeg sad og dagdrømte om at smide ham afsted allerede dengang, af ren og skær udmattelse,  men nu, nu kan jeg slet ikke forestille mig hvordan min hverdag skal se ud, uden at være sammen med min lille elskling hele dagen, hver dag - på den anden side, så glæder jeg mig til, at komme lidt tilbage til mig selv, jeg har i mange måneder udelukkende været mor, nu skal jeg snart til at være Maj igen, hvertfald nogle timer om dagen!

En uge... puha, den kommer til at gå alt for stærkt... er jeg klar? Nope...

Fortsættelse følger i næste uge, når indkøring startes!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende, men også underligt. Jeg glæder mig til at høre hvordan indkøringen kommer til at gå. Håber det går godt!
    Har du egentlig fået job, Maj? Eller søger du stadig?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget spændene OG meget underligt!
      Jeg både glæder mig og frygter det, som med alt andet, for mig, er det at have børn, fyldt med ambivalente følelser!

      Jeg er snart jobsøgende, men håber virkelig at jeg får noget - som i snart! Jeg vil meget gerne ud og være til gavn for samfundet og være et "rigtig" voksent menneske ;)

      - Maj :D

      Slet