torsdag den 19. september 2013

Torsdag forklædt som en ond mandag...

Sød og åååh så uskyldig... lad jer ikke narre!


Igår var en dag, som ikke behøver en gentagelse! Den var mere end lang, jeg havde intet søvn fået, og kunne ikke vente til T blev så træt at jeg kunne putte ham - ak, sønnemand synes da kun han skulle tage powernaps, så ingen søvn til mor!

Ikke nok med det, så var T's onde tvilling på besøg, og han er altså fæl! Han er pylret, græder og brokker sig konstant, ovenstående billede blev taget i et sjældent øjeblik hvor han rent faktisk var tilfreds og er med til at minde mig om, hvor sød, dejlig og fantastisk T egentlig er ;)

Oven i hatten, så er vores lille hjem åbenbart bygget ovenpå landminer af rod, hver gang jeg gik et enkelt skridt så eksploderede der en bombe af rod, opvask og vasketøj - arrrrggghhhh! Dagen kunne bare ikke gå væk hurtigt nok... og så tænker I nok, hvor er hendes mand? Kunne han da ikke tage over?
Jamen han skulle da lige arbejde over og bagefter skulle han ud og hjælpe nogle af hans venner med at sætte køkken op - så han nåede kun lige at komme hjem til aftensmad, efter at drengebarnet var blevet fodret, vasket og lagt i seng! Ja, jeg skumlede en del da han kom hjem, og nej han var ikke i kridthuset, mit rationelle jeg ved jo godt, at han lige havde nogle forpligtelser han havde sagt ja til for længe siden, og at han ikke kunne vide at dagen blev som den gjorde, men mit følelsesmæssige jeg, mente at han burde have fornemmet at jeg var ret flosset og smidt alt hvad han havde i hænderne og komme hjem til os - ha ha ha... den stakkels mand!

Men ikke desto mindre lykkedes det mig at tage to kæmpe opvaske, vaske to maskinefulde tøj, lave æblemos til T og grød til Manden samt aftensmad... og ikke mindst feje vores gulv en milliard gange! Men så var jeg også helt færdig efter vi havde spist, og knaldede brikker til Honey Boo Boo - Yndlings gulity pleasure i disse dage!

Det var lige et surt opstød, bare fordi den del, hører jo også til hos mig - og jeg ved I kan tåle at høre sandheden råt for usødet ;) Dagen i dag, håber jeg bliver bedre - kryds fingre for mig!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar