mandag den 23. december 2013

Jul Jul Jul...

Jeg er stadig syg, og tænk sig, livet og verden fortsætter sin ufortrødne gang udenom min dårligdom og selvmedlidenhed - hmpf!

I lørdags blev jeg smidt i karantæne ude i svigernes hus, og det hjalp med masser af afslapning og ro - søvn kan jeg ikke prale af, da jeg hostede som en døende søløve hele natten!

Søndag tog jeg hjem, og forevigede Tristans sidste adventsgave:


Åh den dreng - han smelter mit hjerte! Tænk at man kan være så fantastisk... 

T har været den nemmeste lille dreng de sidste mange dage, jeg elsker det, men ved at det kun er et spørgsmål om tid, inden det pludselig vender - men ind til da, så nyder jeg det!


Sådan ser mit bord ud lige pt! Vi skal holde lille Juleaften for Mandens familie, og de kommer om en times tid, til hygge og sammenskudsmad...

God Jul derude, de næste dage bliver lidt hektiske med jul og fødselsdag :D

- Maj :D



2 kommentarer:

  1. Han er da også en rigtig hjerteknuser :-D
    Rigtig glædelig jul til jer alle sammen - håber I nyder den i fulde drag, og at du snart er rask igen :-)

    SvarSlet
  2. Uf håber du har fået det bare lidt bedre. Glædelig Jul til dig og familien♥

    SvarSlet