lørdag den 21. december 2013

Lige nu: en massiv portion selvmedlidenhed...


Figaro gad ikke trøste - han ville nok heller ikke smittes ;)

Lige nu, i dette øjeblik, sidder jeg ude i mine svigerforældres hus og ser Danielle Steel film, mens brændeovnen varmer og kroppen samt mit hovede får fred... Jeg er sat i karantæne af Manden!
Han er dødtræt af at jeg ikke kan slappe af, og laver alt muligt når jeg er syg, så da mine svigerforældre tog i sommerhus, smed han mig herud...

Jeg har den geniale timing, at jeg siden i onsdags har hostet, haft on/off feber, koldsved, opkast og ondt i halsen... Argh! Oven i det, der har Manden haft så übertravlt på arbejdet, at han har måttet arbejde over hver eneste dag samt i dag - og alligevel har han sendt mig væk, så jeg kan blive rask! Han er sq god ved mig :)

Tristan har til gengæld også været yderst eksemplarisk, han har sovet som en drøm de seneste dage, nem at putte (max 10 min), sovet igennem og taget gode lange lure i løbet af dagen! I dag vågnede han fra lur således:


Ville dælme også se så tilfreds ud, hvis jeg sov 3 timer ;) han magtede lige at holde sig vågen i 3,5 time, kom ud og putte, og dælme om han ikke tog sig atter en 3 timers lur - drengen er seriøst gået i hi ;) men skønt for Manden, som trængte til en lur...

Jeg er ikke rigtig klar til at julen står for døren, ej heller T's fødselsdag, men jeg tænker, at i morgen ser alting lysere ud - lige nu, er jeg bare en vreden karklud, der kun magter at se underlødige Danielle Steel film (Hurra for min Svigermutti :D)

- Maj :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar