tirsdag den 31. december 2013

Farvel 2013...

... Du forsvandt som dug for solen! Jeg husker stadig soleklart hvad jeg lavede i dette øjeblik for præcist et år siden:


Der var vi stadig indlagt på OUH med T, da han havde gulsot! Kl.16 fik vi lov at tage hjem med verdens dejligste - åh sikke en tid der ventede os!


1. Januar uden tømmermænd i mange år - trætheden udeblev dog ikke ;)

Det er vemodigt at sige farvel til 2013, der er sket mere i dette år, end jeg næsten kan rumme, at følge mit barn gå fra at være en lille skrigende, skidende ædemaskine til dette fantastiske lille menneske der lige er fyldt et år, det er mere crazy end noget jeg har oplevet før!

Dem af jer, som har fuldt med i lang tid, ved at det der med at blive mor, det var bare ikke så nemt for mig, og jeg nød det ikke, jeg synes ikke engang det var særlig i rart i lang tid... Men stille og roligt hen af vejen, fandt T og jeg melodien og hinanden, vi skulle lige se hinanden ad - og nu, nu kan vi ikke undvære hinanden! 

Selvom jeg stadig ser tilbage på de første 3-4 måneder med en bæven og rislen ned af ryggen, så fortryder jeg intet, ikke andet end, at jeg ville ønske, jeg kunne have fortalt hende den usikre, nybagte mor, at alt nok skulle blive okay, at hun nok skulle blive en god mor, at T nok skulle stoppe med at skrige og at han nok skulle elske hende - for så havde hun nok ikke bekymret sig så meget... Dog, så kender jeg hende, bedre end nogen anden, og ved, hun helt sikkert havde skudt et "hvad nu hvis..." efter mig - ak ja...

Det her bliver ikke noget mega langt indlæg over året der er gået, for I ved jo nok, at det meste af mit liv har været fyldt op med verdens dejligste dreng: 


Som nu bare er den sjoveste, mest fjollede og til tider hysteriske dreng man kan få - og jeg elsker ham mere end ord kan beskrive, også de dage hvor han er mindre sød og sjov ;)


I aften skal vi være sammen med vores venner, de samme venner vi har holdt nytår med (minus sidste år) i rundt regnet 7 år... Og festens tema er dette:


Hav en dejlig aften/nat derude og pas nu for pokker på det krudt - det er skidefarligt altså!

I det nye år, har jeg lidt hængepartier jeg skal have fulgt op på: 

Tristans mad
Den første Jul/Fødselsdag
Ting fra Coolstuff
Og lidt nytårsfortsæt...

- Maj :D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar