tirsdag den 4. oktober 2011

Drømmepraktikpladsen....

findes lige her:

Billede lånt fra Grand Teatret


Jeg er i fuld gang med at lede efter den helt perfekte praktikplads, og mit drømmested er Grand Teatret, som vi besøgte sidste semester, i den forbindelse så vi en visning af filmen "Om Guder og Mænd".

Det var instant love, dem som ikke kender den, så er det en fantastisk biograf med artfilm. Den har en helt speciel atmosfære som man ikke finder hos de størrer komercielle biografer, og man skal selvfølgelig også være til de lidt skæve, smalle film - og det er jeg heldigvis :D

Det jeg egentlig ville med dette indlæg, var at fortælle, at skridtet mod "drømmen" kom lidt tættere på i dag, da jeg fik en opringning fra dem, om at de gerne vil have mig til samtale - Y A Y!
Så på onsdag drager jeg mod hovedstaden og håber at de er lige så vilde med mig, som jeg er med dem!

Det ville give mig lidt ro på en ellers hektisk hverdag, hvis jeg fik denne plads, for det at finde en praktikplads er ikke helt lige så nemt som man skulle tro - så jeg har helt sikkert haft en del hovedbryderier over alle de afslag jeg har fået, men nu ser det ud som om, at det snart giver pote! Så send gerne god praktikplads-karma ud til mig, så skal jeg være evigt taknemmelig!

- Maj :D


2 kommentarer:

  1. Sender al mulig god praktikpladskarma i din retning, Miss Maj :-)

    SvarSlet
  2. Taaak Eva - jeg synes godt at jeg kunne mærke de fantastiske praktikpladskarma du sendte ud, håber det hjælper mig om en uge :D

    - Maj :)

    SvarSlet