tirsdag den 25. oktober 2011

Hjemme igen...

Jo den er god nok, det ER mine bleg-fede lår i ser ;D
Kig nu på den meget blå himmel istedet... ha ha ha...

Som I kan se på ovenstående billede, så fik vi noget bedre vejr efter jeg skrev dette indlæg.

Vejret artede sig heldigvis, og vi fik nogle dage med masser af sol, blå himmel og kolde drinks... Nu er vi så tilbage i kolde DK, og det er næsten ikke til at forstå at det kun er 24 timer siden at jeg var under den himmel I ser på billedet!

Vi kom hjem til Odense igår omkring kl.15, efter godt 12 timer med flyvning og ventetid, vi car så "heldige" at vores fly var forsinkede- jeps, dem begge, både fra Miami OG fra Paris! men vi kom godt hjem, og Svigermor var så dejlig at hun havde fyldt køleskabet med pålæg, hjemmelavet leverpostej og rugbrød, så vi spiste som konger til aften - nøj hvor var det godt:

Tak til Svigermutti - hun er den bedste :D

Jeg har masser at fortælle, og vise Jer, men lige pt. har jeg travlt med at komme i gang med semester opgave og vænne mig til kulden :S Det kan vel ikke overraske, at jeg hellere vil vende snuden tilbage til Miami??

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Og sikke en skøn svigermor :)

    SvarSlet
  2. Tak Olivia :)

    Og ja, hende vil jeg ikke bytte for nogen anden i verden!

    - Maj :D

    SvarSlet