torsdag den 13. oktober 2011

Mig og Svend...

nej, det er ikke Svend Auken, men Svend Prisen, som er Danmarks største publikumspris. I år var vores MØ hold så heldige at vi kunne få lov at være med til uddelingen, som prisuddelere! Så vi var 7 piger som meldte os frivilligt, og det var virkelig sjovt at være med.

Som konferencier var Krysters Kartel hyret og som det musikalske indlæg var det Ufo der underholdte. Jeg var den heldige som fik lov at uddele prisen til Trine Dyrholm, som fik den for "Bedste Kvindelige Skuespiller" for filmen "Hævnen", samt en pris til Susanne Bier, hun fik den for "Bedste Film" og den kan Ijo nok regne ud hvad det var for en ;D

Hvis I vil se et klip af mig give Trine Dyrhold hendes pris, så kan I se den: Her. Jeg er kun på i meget, meget kort tid, men ikke desto mindre, så er jeg der ;D

Altså sødere og kønnere prisuddelere kan man da ikke bede om
- synes I det?

Ja, det var dælme en oplevelse, og sjovt at prøve! Mit studie er virkelig noget for sig selv, hvilke andre kræver at man skal holde sig opdateret med de nyeste film?

Nok om Svend, der kommer nogle indlæg om de film jeg fik set til det Filmtræf vi også var til, det er nemlig film der er på plakaten nu.

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar