fredag den 13. april 2012

Et lille pip...

Jeg har sidste dag i praktikken i dag, og det ville jeg lige dele med jer! Det bliver et lille kort indlæg, men der kommer snart mange flere!
Det er lidt vildt hvor hurtigt 12 uger er fløjet afsted - og sikke en masse erfaringer og oplevelser jeg er blevet rigere, det er ret fantastisk!

Jeg har savnet at blogge her, og der er meget jeg vil dele med jer, så fra på søndag skulle det gerne gå løs igen, i morgen skal jeg bruge dagen med Manden i Kbh og lege turister med besøg på Glyptoteket og en tur i Empire og se "Hugo".

Hav en fantastisk weekend derude - og vi ses snart igen!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Yes, yes, yes - Maj er tilbage med helt sikkert noget lækkert i ærmet :P

    12 uger går så stærkt og jeg håber virkelig at du har haft en god praktik og at du føler du har fået noget ud af det :)

    Ha' en rigtig dejlig dag med manden i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne hvor er du bare sød :D Og ja, jeg har lidt af hvert op i ærmet... ha ha ha...

      Og du kan tro at vi havde en fantastisk dag i går - ikke dårligt!

      - Maj :D

      Slet
  2. Super at du snart er tilbage. Rigtig god weeekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord, og jeg har haft en aldeles fremragende weekend :)

      - Maj :D

      Slet