mandag den 16. april 2012

Torvehallerne...

Manden og jeg havde en hyggedag i København i lørdags hvor vi tog en tur i Glyptoteket og var kulturelle og derefter var det meningen at vi skulle have været i Empire og se "Hugo", men da vi kørte forbi Torvehallerne blev min lyst til at mæske mig i mad overvundet af lysten til at sidde i en biografsal...

Til dem af jer der ikke har været i Torvehallerne, så vil jeg dele min oplevelse med jer:

Lauras Bakery - jeg købte en lille kage med hjem, som I får at se senere... mums...


Lækker, lækker brød som vi også købte lidt med hjem af...

Prøv og se alle de lækre farver - man bliver helt glad ved synet!


Spice-heaven!!!


Lækre kager var der virkelig i overflod!


Agnes Cupcakes - men helt ærligt, 30 kr. for en enkelt cupcake... nej tak... men de er meget pæne!


Fandt en seriøs stor Crumble...


Fisk og skaldyr i alle afskygninger


Kyllinger med hoveder - spændende...


Mere til den søde tand...


Skønne græske specialiteter!


Kød i lange baner...


I en af de hyggelige stande udenfor hallerne fandt jeg denne chili stand - jeg var solgt!
Her er tale om chiliprodukter lavet på danske chilier :D

Lad os bare få det på det rene - Torvehallerne var et lille stykke af mad-himlen og jeg kan ikke vente med at komme tilbage, det eneste minus er trængslen og de lidt hampre priser, men jeg nød at kunne se på de lækre råvarer og det var heller ikke tosset :) Jeg tog dog lidt med hjem fra himlen - det må I se i morgen ;)

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Det er altså et skønt sted - håber jeg snart kommer forbi der igen! Og så har jeg fundet flere kødudskæringer i Torvehallerne, som er halv pris sammenlignet med den lokale slagter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig et skønt sted, jeg kunne have vandret rundt mellem staderne i timevis, hvis det ikke var for alle de andre mennesker der myldrede rundt...

      Årh mand, de køduskæringer må du gerne tippe omkring, det kunne være man skulle slæbe lidt med hjem næste gang jeg er der :)

      - Maj :D

      Slet