mandag den 20. januar 2014

Blandede fornøjelser i weekenden...

Årh det skulle ellers have været alletiders gode weekend med hygge så det battede, istedet røg der lige noget sygdom ind over - ja, sådan er det jo med vuggestuebørn...

Det startede ellers godt med hygge fra morgenstunden:


Tristan var meget fascineret af lyset! Der blev sunget fødselsdagssang og skudt en enkelt raket af ;) børnene var heldigvis vilde med min kreation og jeg fik mange roser med på vejen af pædagogerne!

Og jeg tog et smut på biblioteket og lånte bøger og tegneserier, og da jeg kom hjem og havde ordnet min to do liste, så kunne jeg hygge med dette:


Wraps og tegneserier...

Men da jeg hentede min lille mand, viste det sig han havde feber, og den steg til 40,1 om natten, så der var dømt søvnløs nat til mor og søn, og for at gøre tingene endnu værre, så lagde far sig også med kvalme og hovedpine....


Mor er bare den bedste, når man er syg!


Lørdag var både Mand og barn heldigvis ovenpå igen, så T og jeg tog til Mødregruppe hygge, hvor jeg havde bagt fastelavnsboller til mødrene... Som I må tænke jer til, da jeg ikke fik taget billeder af dem!

Søndag fik T og jeg besøg af to af mine veninder til morgenmadshygge, der varede 5,5 time, hvor T sov godt 4 af dem... Ja, han var godt nok blevet træt!


Jeg nåede lige at bage lidt boller og smide lidt pålæg og ost på fade :)

Alt var godt, og jeg troede at vi var sluppet for al sygdom, men efter vi havde spist aftensmad, gik det helt galt for min mave... Og den er stadig dum i dag, så det var lidt en blandet fornøjelse denne weekend, så næste weekend hvor T og jeg skal være alene hjemme, der satser vi på, at alle er friske ;) 

Men I det store hele, har det stadig været en dejlig weekend med gode oplevelser!!

Håber I har haft en dejlig weekend derude?

- Maj :D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar