fredag den 24. januar 2014

Tiggermor (opdateret)...

som gerne vil have jeres stemmer!

Jeg har tilmeldt T i en konkurrence, hvor han kan vinde en modelkontrakt, men det er jeg ikke interesseret i, men jeg vil meget gerne vinde 2. præmien, som er en voksipose!

Men for at vinde, skal jeg have de fleste stemmer... sorry, jeg ved godt det er usselt, men pengene er få, og T's voksipose er 13 år gammel, trænger i den grad til et nyt cover, men det koster en herregård at få syet et nyt - og jeg har ikke tålmodigheden til at gøre det selv! Så tænkte at jeg ville udnytte, at jeg måske havde nogle læsere der synes at T er den dejligste af alle de børn der er tilmeldt konkurrencen, for det synes jeg jo ;)

I kan stemme HER  Jeg troede det var et direkte link, som fik jer ind på hans billede, det kan åbenbart kun gøres via Facebook - øv! Men han er på en af de sidste sider ;)

Skulle jeg være så heldig at T vinder, så lover jeg, at der kommer en Give Away her på bloggen, som Tak for jeres indsats!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Jeg har stemt på lille T :o) Jeg overvejer at melde junior til, men jeg gider ikke vinde 2. præmien, så jeg sender gerne min stemme til dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Camilla :) vi sætter pris på stemmen, der er desværre ikke noge chance for at han vinder den voksi - øv...

      - Maj :D

      Slet
  2. Så er der stemt på din søde T, håber han får sin voksi, den er nemlig fantastisk, er så glad for vores voksi, som Grete-Johanne sover i lige NU ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Louise!!!

      T har også en voksi som han er ubeskrivelig glad for, men nøj hvor er den bare gammel og slidt! Kunne godt bruge en ny til ham... Gider bare ikke bruge de penge det koster ;)

      - Maj :D

      Slet