søndag den 5. januar 2014

Madplan uge 2...


Hjemmelavet sushi var en af de ting der har stået højt på min madliste, og igår kunne jeg endelig tjekke det af ;) 

Jeg forsøger mig atter med madplan, jeg vil gerne være bedre til at spare i min hverdag, specielt når jeg intet job har, pengene er små og det er dyrt med et barn i institution! Men jeg har heller ikke lyst til at gå alt for meget på kompromis, så derfor er madplan for mig, en god måde at spare, selvom jeg køber gode råvarer, da alt jo bliver brugt, og man ikke handler impulsivt!

Anywho, her er næste uges madplan:

Mandag: 
* Spidskålsruller med stegt blomkålsris

Tirsdag:
* Kylling i rød karry med kokosmælk 

Onsdag:
* Lasagne

Torsdag: 
* Rester

Fredag:
* Chili con carne

Lørdag: 
* Fødselsdag i Stilling

Søndag: 
* "Tøm køleskabet" mad

Sådan ser næste uge altså ud, og meget af det har vi heldigvis, så det bliver også en lille indkøbsliste :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar