onsdag den 22. januar 2014

Mad der gør mig glad...


Igår åd jeg fede burger med pulled pork, BBQ sauce og pommes - i dag, synes jeg min krop skulle belønnes med noget sundt og lækkert, og ovenstående tallerken var lige hvad jeg havde lyst til - lækkert for øjet og ganen!

Jeg miksede en tunsalat med hvad jeg lige havde, og serverede den med 1/2 avocado, rejer og blandet salat - glem ikke masser af citron!

Noget andet som kan gøre mig glad at spise er wokret:


Her er det med oksekød marineret i soja med chili og ingefær! Det bliver jeg aldrig træt af...


Spicy kødboller og stegt blomkålsris er gået hen og blevet en favorit - smager SÅ godt! Her serveret med en peanut/satay sauce...


Og jeg bliver altid glad, når det er en anden end mig der laver mad ;) her er der Manden der har lavet spaghetti og kødsauce til mig! Haps haps...

- Maj :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar