onsdag den 22. september 2010

Godmorgen...

derude :)
Herhjemme ringede vækkeuret før F..... fik sko på, for Manden skal møde på arbejde kl.07.00 og jeg skulle være nede i centeret kl.07.15 til en Stram Op time. Så det skulle gå lidt stærkt her til morgen, godt at morgen trafikken ikke er så slem på det tidspunkt!

Så dagen er startet med en time Stram Op - det var super godt. Man føler sig bare frisk på en helt anden måde, og klar til dagen og hvad den har at byde på! Jeg har fri fra skole idag, men desværre ikke fra arbejde. Har taget en ekstra vagt for en kollega, da hun skulle på studietur til London - heldige skid ;) Så det betyder desværre at jeg kommer til at gå glip af min pilates idag - men fortvivl ej, jeg tager den på fredag istedet, da jeg først skal møde sent der! Så det hele flasker sig alligevel...

Jeg kan godt mærke at jeg er så småt ved at have ondt i min krop, efter 3 dage med træning på hold. Normalt når jeg træner,er det motionstræning på egen hånd - men jeg har læst mig frem til, at det er en god ide, at variere sin træning for at optimere sit vægttab, og siden jeg har haft lidt svært ved at tabe mig her på det sidste, så prøver jeg mig frem med nogle nye motionsformer... Hvad er jeres yndlingsmotion???

I går var jeg til Step Intro - baaaahhhh... der var intet intro over det! Det var mega hårdt og rutinerne mega svære - og hende der havde det, indrømmede også, at det var noget sværere end man normalt ville køre en intro time i - men det skulle være lidt svært, da hun optog sessionen på video, da hun søgte job på "Club La Santa", og oven i det på engelsk... Ja, ja... Så har man også prøvet det, og step får mig bare til at indse, hvor forfærdeligt ukoordineret jeg egentlig er :S

Nu vil jeg grave mine bøger frem og få læst lidt til i morgen - Gaaab!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar