torsdag den 30. september 2010

I dag...

er WW dag!! Uhhh jeg synes jeg har været god i denne her uge, med masser af motion: Mandag 1x Latinmix + 1xStram op, Tirsdag arbejde (men der går jeg også meget), Onsdag Pilates, Torsdag 1xStram op + 1xLatinmix! Så der er blevet rystet, danset, squattet og svedt i denne uge! I morgen står den på Pilates og Stram op - nu skal kroppen dælme bare tones!

Det er jo pay day i dag - desværre ser det ikke ud som om at min konto ved det :S Jeg holdte tre ugers ferie i sidste måned, og det kan mærkes! Fik udbetalt lige knap 1.000 kr. i løn - ØV! Så det med shopping bliver holdt på et minimum... desværre... Men næste måned er jeg Back in business, så der skal den ha' en skalle. Der går turen også til hovedstaden - hvor jeg skal besøge min barndomsveninde, så der skal nk blive fyret nogle penge af :D

Hvad skal I andre bruge Jeres løn på?

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar