søndag den 26. september 2010

Søndag, søndag, søndag...

puhaaa... den har været hård i dag!

I går holdte min skønne veninde og jeg en rigtig hyggelig og dejlig tøsefest sammen - det var bare sååå godt! Vi havde bestilt mad fra Kokken og Jomfruen, som jeg ellers ikke er så begejstret for normalt, men denne gang var super godt! Vi fik noget de kaldte for let stående taffel, hvor der bl.a. var kyllingespyd, ost, pastasallat, mozzerellasalat, saltbagte kartofler, aioli, asparges med feta og brød.

Til dessert havde jeg bagt to forskellig cupcakes: chokolade med marcipan og banan/choko/blåbær - muuuuums! Pigerne kunne bestemt også lide dem!

Det her er banancupcakes med chokofrosting

Og det her er choko/marcipan med violetfrosting og krymmel

Vi hyggede, spiste og drak drinks, og til aftenens underholdning havde vi valgt et lille dildoparty - mega sjovt! Så sjovt atjeg fik brugt 755 kr.! Jeps... Manden har noget at se frem til - ha ha ha...

Vi havde det så sjovt, at tiden bare fløj afsted, og inden vi havde set os om, var klokkenb næsten 3! Så vi hastede ind til byen, men endte (desværre) bare på Ryans, hvor der kun sad to ludere og en lommetyv, så der gik gassen altså lidt af ballonen! Sådan er det jo bare nogle gange...

Så var hjemme ca. halv fem, og i dag har jeg bare været sådan lidt sløv og ugidelig - så intet produktivt er sket her i hjemmet!

Håber I andre har haft en fantastisk weekend :D

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar