torsdag den 23. september 2010

Success...

torsdag - det kan vi li'!
Jeg har i aften været til møde hos WW, og jeg havde tabt mig 1,3 kilo! Hurra hurra hurra... Det er godt nok i løbet af ca.3 uger, men det er bedre end ingenting - og det betyder altså, at mit samlede vægttab (So far) er rundet de 35,3 kilo! Hallo mand!!!

Ellers har i dag altså været travl, jeg synes jeg har pisket rundt i dag, for at nå alt det jeg skulle: jeg har handlet til tøsefesten på lørdag - åhhh det bliver bare sååå sjovt, været ude og træne, været ude og handle lidt mere, til møde hos WW og nu er jeg i gang med at bage skøøønne chokolade muffins, også til på torsdag, opskriften på muffins' er herfra, men jeg har ændret lidt på opskriften, og puttet lidt marcipan i midten, inspiration er hentet hos ModemedMere - og det er bare såååå lækkert! Prøv det!

Her til slut vil jeg lige smide nogle billeder ind af det næste jeg bare MÅ erhverve mig, fra H&M:
Denne her, fordi jeg synes den er ret sexet, og kan bruges til mere end bare undertøj!

Denne skal erstatte min trenchcoat, som ikke er varm nok, når det bliver koldere, så er spørgsmålet bare, om denne her er!

Denne her, fordi man som pige bare ikke kan få kjoler nok, og jeg er en rigtig Pige-Pige, og elsker lyserødt/pink/lilla - ja, ja jeg ved det...

Denne her, fordi jeg ikke vidste hvor smuk den egentlig er, før jeg så den på Lynn, jeg er ikke så petite som Lynn er, men mon ikke det går :) Jeg kan lide den, fordi det ikke er noget jeg normalt går med, og jeg vil bare rigtig gerne turde noget mere!

Og til sidst en ganske almindelig sort cardi, fordi sådan en har man bare altid brug for - eller er det bare mig?
Hmmm... tror allerede tøj bugdettet er blevet sprængt, inden løn er gået ind - Æv...

Nok ævl fra mig idag - sov godt folkens :)

- Maj

1 kommentar:

  1. Jeg har lige købt Aviator jakken fra H&M og den er super fin til prisen, dog drømmer jeg stadig om Burberrys udgave ,

    SvarSlet