søndag den 19. september 2010

Pyhaaa...

sikke en weekend!
I fredags stod den på filmdag/aften, samt Vild med Dans! I går lørdag stod den på lektielæsning og så stor 40 års jubilæumsfest med Bilka!
Vi blev ført med busser ud til Gelsted, hvor vi skulle feste i Velux' gamle vinduesfabrikshaller (orv, det blev et langt ord...). Det var en hyggelig fest, men skuffende, da der ikke var styr på særlig meget. Bilka havde overladt hele festen i hænderne på nogle prof. eventmagere, og ved første øjekast så det også godt ud, men snart ramlede det sammen... Det var lidt træls!
Vi var først tilbage i Odense kl.04.15 og jeg var helt hjemme igen 04.30, og i seng kl.05.30 - så jeg er en kende bustet i dag!

I dag var vægten bare været heeelt forkert... mit vægttab er bare helt i skoven, fordi jeg ikke har fået trænet særlig meget i sidste uge. Jeg kunne simpelthen ikke, pga ´mine intense smerter i mine ben efter et Stram Op hold... Men de er heldigvis ved at komme sig, så i næste uge skal den bare have en skalle uden lige! Jeg skal også til WW møde på torsdag, og der SKAL jeg bare have tabt mig, er så træt af at det har stået stille i en periode...

Nok brok fra mig, jeg er så træt at jeg bare ligger her på sofaen, og jeg tror ikke jeg rykker mig, før jeg skal i seng!

God søndag til jer alle derude!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar