tirsdag den 21. september 2010

Sol, sol, sol...

gør mig helt vildt glad og tilfreds :)
I dag har været en dejlig dag, og ikke for at være alt for selvfed, men igår var jeg til to hold: Latinmix og Stram op! Hold op hvor var det fedt at få rørt kroppen, og bare give den gas - dog skal det siges, at jeg holdte lidt igen da vi havde stram op, da jeg jo fik så ondt sidst, at jeg næsten ikke kunne gå!

Hvis der var nogen der havde spurgt mig sidste år, om jeg kunne lide at dyrke motion, så ville mit svar være et stort rungende NEJ! I dag ville jeg ikke kunne forestille mig en hverdag uden at få min puls op og endorfiner der pulserer løs! Puha, sikke meget man kan ændre sig, på så kort tid - det føles hvertfald godt!

Latinmix var rigtig sjovt, men det fik mig også til at índse hvor stiv og urytmisk jeg er - det var altså lidt nederen... men pulsen kom op, sveden pilblede frem og vi fik svunget hofterne så det battede! Så jeg tænker, med lidt øvelse så skal der nok komme det rigtige sving i mine hofter, lår og baller... hvis ikke, så er det hvertfald bare for motionens skyld...

Stram op er også super godt, specielt når man som jeg, ikke orker at styrketræne - det er bare såååå kedeligt! Så der er stram op, pilates og mave/balle/lår holdende altså bare sagen.

Nu sidder jeg lige og fordøjer, inden jeg skal ud og træne, i dag står den på Step Intro i Slotscenteret - det er mange år siden jeg sidst har været på et step hold, så jeg tænkte at et Intro hold nok var bedst at starte med! Så jeg håber jeg kan følge med, for jeg er ikke altid særlig god til at koordinere mig - men nu må vi se!

Håber i andre nyder denne dejlige solskinsdag :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar