mandag den 13. maj 2013

Madplan uge 20...

Så prøver jeg igen! Det der med madplan har jo været ret ikke eksisterende de sidste mange måneder, men nu skal det altså tilbage indføres i vores liv!

Jeg har fundet ud af, at jeg trives langt mere med madplan end uden, og jeg ved jo, at jeg bare lige skal ind i rytmen igen, og så skal det nok køre på skinner ;)

Så denne uges madplan vil se således ud:

Mandag:
Spicy nudelsalat med små kødboller og peanuts

Tirsdag:
Rester fra mandag og frokost (besøg af en fra mødregruppen til frokost)

Onsdag:
Gryderet med enten ris eller polenta

Torsdag:
Wokret

Fredag:
Polenta fingre, grillet schnitzel og grøn salat

Lørdag:
Grillet hel kylling med bulgursalat og grillede grøntsager

Søndag:
Pinsefrokost i Jylland

Rigtig god uge til jer alle derude :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar