søndag den 26. maj 2013

Madplan uge 22...

Pandekager med råmarinerede bær...


Så er der atter madplan, og på lørdag skal vi have gæster, hvor jeg skal lege med bacon - det bliver sjovt!

Mandag:
Marineret svinekød med blandet salat

Tirsdag:
Thaideller, bulgursalat og bønnefritter

Onsdag:
Gryderet/Suppe med pandebrød

Torsdag:
Pølsemix

Fredag:
Ostebord

Lørdag:
Bacon explosion

Søndag:
Rester

Alt i alt en god uge, med god mad og godt selskab - håber I får en lige så dejlig uge :)

- Maj :D


2 kommentarer:

  1. Uh, er spændt på dit baconeksperiment! :D
    Jeg håber, at du får en rigtig dejlig uge med din familie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg er også meget spændt på mit bacon eksperiment! Men der er så rigeligt med inspiration der ude på nettet, så jeg håber det jeg får bikset sammen vil falde i gæsternes smag ;)

      Og tusind Tak Anja, og i lige måde!

      - Maj :D

      Slet