onsdag den 28. december 2011

Min dag i ord og billeder...

I går fik jeg lige et pudsigt indfald - at vise jer en hel almindelig dag i mit liv, via lidt billeder... Jeg skriver jo som oftest om mad, film og tanker, men ikke så meget om hvad jeg egentligt får resten af min tid til at gå med :)

Dagen startede med at læse op til eksamen, og skrive noter dertil...


Lidt overspringshandlinger med min morter...


Indholdet af morteren blev til dette: Groft etsragon sennep


Tid til frokost:
Æg og rejer, hjemmelavet leverpostej med hjemmesyltede rødbeder,
hjemmelavet karrysild og æg - mums!


Posten kom forbi med dejlige ting og sager -
blandt andet en forsinket julegave fra min veninde i KBH


Inden i gaven lå disse fine hjemmelavede ting - hun er bare så
dygtig og super kreativ!


Posten bragte mig også lidt indkøb fra ebay:
en fin hematit halskæde og to par earcuffs, en med ørering og en uden.
Elsker ebay!!!


Resten af dagen skulle tilbringes med at give folk deres penge retur -
det var SÅ meget store byttedag igår... I kan næsten ikke gætte hvor jeg arbejder ;D


Aftensmaden bestod af en favorit: Tortilla pizza-sandwich - mums!
Resten af aftenen bestod af at se "Baronessen fra benzintanken" ;)

Håber I andre havde en hyggelig dag igår også :) Fik I byttet gaver - eller er I som mig, og venter til den værste storm har lagt sig?

- Maj :D

3 kommentarer:

  1. Sikke fine ting din veninde har lavet! Hvem der bare var så kreativ selv :)
    Jeg var et smut i Matas idag og var helt overrasket over der ikke var flere :)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi :)

    Ja, hun er smadder dygtig, har kendt hende hele mit liv, og hun har simpelthen altid været så kreativ - er kun lidt misundelig ;D

    Jeg har kun bevæget mig i Magasin, og det var Crazy! Jeg bytter altid først mine gaver når den værste storm har lagt sig - af ren og skær erfaring :D

    - Maj :D

    SvarSlet
  3. Mums den der pizza sandwich ting ser super lækker ud. Hit med en opskrift ;)
    /Lise

    SvarSlet