mandag den 26. december 2011

Min Jul anno 2011...

Efter en massiv stilhed, kommer der endelig et lille indlæg om min dejlige Jul. Den blev holdt i Højby hos mine svigerforældre, jeg vil lade billederne tale for sig selv:

Juletræet med sin pynt, venter på vi får begyndt...
dum da du da lej... :D

Åhhh den prægtige and - duftede så lifligt!


Lidt gaver var der også... og ja, vi var altså kun 4 personer!



Lego kom på bordet, så var der lidt at hygge med,
inden der skulle spises :)


Mit Monica-gen slog totalt igennem, og jeg fik dikteret organiseret
sjov - det er mere praktisk og tidsbesparende!


Midt i Lego byggeriet, var der også plads til at se til den
and, der lå og hyggede i Weberen...


Svigermutti og jeg i køkkenet :D
Og det ser ud til at være vældig sjov!


Så Julehygges der :)


MAD!!
Uhmm hvor det smagte dejligt :D


Min lækre tallerken med and fra weberen og alt der hører sig til
- ikke mindst hjemmelavet rødkål, mums!


Ris a la mande med amarena kirsebær og en virkelig
lækker portvin - frugtig og sød!


Det ser ikke sådan ud, men vi pakkede altså vores gaver ud i
ro og mag, her ser det ud som en gavetornado har angrebet stuen :D


Det var lige kort min Jul i billeder, om formiddagen havde jeg forberedt mig til den julefrokost vi var værter for igår, og da vi havde det hele pakket, skulle vi lige forbi en kammerat som fyldte 30 år! Så ja, vi havde et lidt pakket program, men hyggeligt ikke desto mindre!

Hvad jeg er blevet begavet med, vil jeg vise Jer i morgen, fik nogle virkelig dejlige gaver :D Håber alle har haft en dejlig Jul!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar