tirsdag den 13. december 2011

Filmhygge...

I sidste uge synes mine veninder og jeg, at der var gået lidt for meget sur eksamenslæsning i den, så vi aftalte en hyggedag hvor vi så film og spiste en masse syndigt :D Og sikke en dag!

Det blev til et temmeligt overdådigt bord med alskens lækkerier...
og jeg skammer mig, ved at sige, at vi kun var 3 små piger
til at gnaske os igennem alt det!

Vi startede allerede kl.10 om formiddagen, og nåede at se 2 film mellem alt snakken og gnasken. Vi nåede at se "Maos sidste danser" og "Red Riding Hood" - den første var god, og den kan jeg godt anbefale, den anden meget lidt god, så spar jer tiden og se noget andet! 

Men til det spændende! Hvad er der så på det lille bord? Noget var købt og andet var hjemmelavet... Vi havde slik:
  • Heksehyl stænger
  • Mini marshmellows og peanutbutter m&m's
  • Bolcher, blandet vingummi og lakrids
  • Daim marabou
  • Frugt og mini gulerødder.
Derudover havde jeg bagt nogle syndigt lækre peanutbutter cookies og min veninde havde taget red velvet cupcakes med, samt chokolade cupcakes, begge udstyret med creamcheesefrosting - det var bare mums!

Til frokost kunne vi lige klemme en pizzasandwich ned, de to tossede tøser de elsker denne ret, og vil have det hver gang vi ses, men næste gang laver jeg noget andet, for vi har efterhånden fået det nogle gange nu ;)

Opskriften på mine peanutbutter cookies kommer senere...

Til sidst vil jeg lige vise jer en sidste ting, jeg har downloadet hipstamatic app'en til min iPhone:

Det ser ret godt ud når man tager billeder med min nye app...
Hvad synes I??

- Maj :)

2 kommentarer:

  1. Jeg havde ikke helt forberedt mig på billeder med så mange skønne ting, så nu bliver jeg da helt misundelig på film- og slikhyggen :-D

    SvarSlet
  2. Ha ha ha... Hvor er du sød, hvis du nu ikke boede så langt væk, så skulle du være så velkommen til en gang film/slik hygge, som du kan se, så går vi all-in, når det nu er ;D

    - Maj :D

    SvarSlet