mandag den 19. december 2011

Vinder...

Det er MIG! Ja, ja, den er god nok, prøv og se hvad jeg har vundet:

Billede lånt herfra.
Der er ret mange skønne ting til min træning, uhh jeg glæder mig
til at modtage den pakke :D


Jeg følger en rigtig hyggelig og skøn blog Frk. Vilstrup - og der var jeg så heldig at vinde en pakke, med en masse goodies fra Bodystore.dk - hooray!
Det bliver skønt at modtage den, så kan jeg lige give min træning en skalle i det nye år, her på det sidste har jeg virkelig slækket en del på det, det er så dumt, men jeg har bare nedprioriteret det helt vildt, og det skal simpelthen til at være slut! I lørdags nåede jeg dog at træne i ca.1½ time, og i aften står den på StepFit, så jeg er heldigvis godt på vej :)

Frk. Vilstrup er en rigtig dejlig blog, jeg holder rigtig meget af at læse om alle hendes rejser, så kan jeg sidde og drømme mig lidt væk, derudover kommer hun også med rigtig mange gode træningstips og kostråd, så hun er bestemt et besøg værd!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar