mandag den 9. januar 2012

Er sur og gal...

På Post Danmark!

Jeg havde inden jul vundet en rigtig fed præmie - og glædede mig virkelig meget til at modtage den, og fik at vide at jeg kunne nå at få den inden nytår!

Men AK, jeg ventede og ventede og intet skete, men så fik jeg endelig en sms-advisering d.5 januar, men havde ikke mulighed for at hente den der, men gjorde det dagen efter istedet. Da jeg ankommer på posthuset får jeg så den besked, at de har sendt den retur, da der er gået mere end 14 dage fra den ankom til Odense!

Jeg lignede et stort ? for jeg havde jo kun lige fået adviseringen, hvilket jeg også siger, og hun ser også ud til at tro mig, men kan ikke forklare hvad der er sket. Hendes kollega,som så havde overhørt vores samtale, oplyser om, at de har haft nogle problemer med deres sms'er i julen og nytåret, og at de havde oplevet at en del enten var gået tabt eller var blevet modtaget dobbelt - gid jeg havde modtaget dobbelt!

Jeg spørger dem så hvad jeg kan gøre? Og de siger at jeg skal kontakte bodystore, og forklare dem hvad der er sket, og at det selvfølgelig ikke vil  koste dem noget  at sende pakken til mig igen, men jeg har en lurende mistanke om at sådan noget ikke er så let, og det siger jeg til dem, og de giver mig så et kort med et nummer til deres servicelinje, som jeg kan kontakte skulle det blive et problem!

Her til morgen ringer jeg så til servicelinjen, jeg vil gerne have et klart svar om hvad jeg skal sige til Bodystore, inden jeg kontakter dem, men der får jeg den besked, at de ikke kan hjælpe mig, men jeg må få Bodystore til at sende mig pakken igen, og ydermere få dem til at reklamere til PostDK omkring en fejl PostDK har lavet!

Er det bare mig, eller er det bare vandvittigt?

Jeg siger, godt at det ikke var en pakke jeg havde betalt for selv, og var tvungent til at gå videre med sagen, men jeg er bare super ærgelig over at jeg gik glip af min præmie :(

Jeg har kontaktet Bodystore, og forklaret dem situationen, og at de skal reklamere til PostDK, så de kan få deres penge igen, for jeg synes helt ærligt ikke det er fair, at de skal bonnes for at sende den OG at modtage den igen, når det nu er PostDK's fejl!

Lige lidt galde her på en grå mandag, lige nu føler jeg mig som Garfield...

- Maj

2 kommentarer:

  1. Argh! Jeg var godt nok også blevet knotten...

    Jeg mangler stadig at få en af mine adventsgaver, da det firma, som gemalen bestilte igennem, endnu ikke har leveret pakken...! Håber snart han rykker dem, for de trak pengene for snart en måned siden...

    SvarSlet
  2. Jeg var virkelig også gal da jeg lagde røret på, civil, men gal! Og jeg tror jeg har brokket mig tilstrækkeligt, for dagen efter fik jeg en mail fra Bodystore derkunne informere mig om, at pakken var nået til Tavlov, hvor den så blev sendt retur til Odense - Igen!

    Så det har man jo så godt kunne gøre, men hvorfor er der ikke nogen der siger det, istedet for at sige at der skal reklameres og gøres et stort nummer ud af en af deres egne fejl? Går over min forstand!

    Hvor er det vildt med din pakke, helt ærligt, den burde da være ankommet for længe siden! Der skal da bare rykkes, ellers må de sætte jeres penge over igen! Simpelthen for dårligt!!

    - Maj :D

    SvarSlet