torsdag den 31. maj 2012

Endelig endelig endelig...

Fik jeg afleveret min hovedopgave!


Mega dårligt og grynet billede, men det gik stærkt og taget med iPhone ;)

I er ikke klar over hvor skøn en følelse det var igår kl.11 at kunne aflevere 3 eksemplarer af min hovedopgave og så tage ud og fejre dem med tøserne med god samvittighed! Det var på alle mulige måder fantastisk!

I dag har dagen stået på oprydning og gaveindkøb til Manden, da vi kan fejre Blomster bryllup i dag :D
Så senere skal vi ud og spise et rigtigt lækkert sted, samt hygge og fejre kærligheden :) (lidt sentimental må man gerne være, når man har bryllupsdag...)

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Sådan søde Maj! :)
    Åh hvor må det være godt og få den opgave afleveret!
    Ud og fejre det med pigerne, manden og shopping ;)
    Håber du kommer til og nyde friheden lidt de kommende dage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne det var simpelthen så fabelagtigt, jeg kan slet ikke beskrive hvor lettet og glad jeg var da jeg endelig kunne aflevere den :D

      Jeg nyder min frihed i fulde drag, med at sove længe, hygge og slappe af - de seneste uger har virkelig også været stressende!

      - Maj :D

      Slet