fredag den 4. maj 2012

Hip Hip Hurraaaaa...

33xHurra'er - det er mange...
Til Manden min!

Han har fødselsdag i dag, og det fejrer vi i sommerhus med hans familie - den vil stå på grill, hygge og måske lidt kage ;)

I år har jeg slået mig sammen med hans forældre og hans søster og svoger, så vi kunne skrabe sammen til en cykel, da den han har nu, er fra hans konfirmation - Ja, den er gammel og den kan intet mere nu! Og ærlig talt, så var jeg ret træt af at han stjal min... Jeg fik cyklen ret billigt gennem min søde og smukke venindes kæreste, det er fantastisk med nogle gode forbindelser :D

Derudover har jeg købt et PS3 spil til ham, samt når vi tager til Berlin Outlet i vores sommerferie, så får han et par nye fodboldstøvler fra Nike Store - så har han også fået gaver der batter... Men man bliver jo også kun 33 en gang i livet - i ved nok ;)


Man kan da ikke se at denne flotte fyr bliver 33 ;D

- Maj :D

ps. hvis vejret ikke arter sig, så er der jo andre end Manden der har fødselsdag i dag - ha ha ha...

2 kommentarer:

  1. Håber I havde en festlig dag - tillykke med ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro vi havde, der var mad og vin i stride strømme, så kan man vidst ikke ønske sig mere :)

      - Maj :D

      Slet