tirsdag den 15. maj 2012

Mit "eventyr" i KBH i billeder del 1...

Jeg kom til at tænke på, at jeg ikke rigtig har fået fortalt så meget om mit lille ophold i den store stad, i stedet har jeg hevet en del billder frem, istedet for at skrive side op og side ned, hvilket det ikke ville blive så meget af heller, for i det store hele så mine dage sådan ud:
Arbejde, biografen, hygge, spise, læse, sove... det var kun en enkelt linje ;)

Sådan ser det ud, når man prøver at pakke til 3 måneder... + en cykel!


Inden praktikken, nåede jeg at brunchhygge med de sødeste piger!

Nammenam...


Mit lille praktik skrivebord, jeg er ikke specielt meget ordensmenneske...


Nogle af de spændende tiltag der findes i Grand Teatret!


Jeg blev inviteret med til Robert, og havde en meget sød +1 med,
min veninde L <3


Fejrede Bodil pris til filmen "Nader og Simin" med en Bodil brunch, champagne
og filmen "Bridesmaids" i sal 1


Var en tur i Århus til filmtræf



Derudover fik jeg set en masse film, som I kan se HER, samt været med til nogle gallapremierer, men det har jeg ikke rigtig nogle billeder af... Senere kommer der et udsnit af det jeg fik fortæret - det handler jo trods alt mest om mad ;)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar