onsdag den 16. maj 2012

Mit "eventyr" i KBH i billeder del 2...

Fjollet omelet til Manden...


Lækker frokostburger hos Bryggeriet


Lækker mini smørrebrød til Hvidsten Gruppen gallapremiere


Har spist virkelig billig og god mad hos Dalle Valle


Mere billig og skøn mad fra Chilimili, som også giver 20% studierabat...


Mindre god mad og endnu værre service hos Rosie McGee's


Selvom det var koldt i KBH, så kunne vi ikke modstå italiensk Gelato!



Fredagskage aka Togkage ;)


Roomie havde fødselsdag, og det blev fejret med lasagne og ikke mindst 3xkage...


Min veninde som er tjener, fik lov at tage kager med hjem fra EM i kage (?)
Nogle var bedre end andre...


 Så er der ikke flere billeder fra mit Københavnske eventyr, som jo ikke er helt slut endnu, jeg tager tilbage på mandag, da de fleste på kontoret tager til Cannes mandag - fredag, det bliver hyggeligt at se dem igen og være på kontoret, hvor jeg forhåbentligt får lidt tid til at skrive mere på min hovedopgave, som er ved at tage livet af mig...!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. Hehe jeg kom til at klukke af grin, da jeg så det første billede :-D

    Jeg er i øvrigt enig i, at trist vejr ikke udelukker - ellers ville danskerne heller ikke være blandt de mest isspisende mennesker i verden :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var i mit legende/fjolle humør da jeg lavede omeletten ;) Mad må jo også gerne være sjov... he he he...

      Jeg ELSKER is, så der er virkelig ikke noget vejr der er for dårligt til at forhindre mig i at spise det ;)

      - Maj :D

      Slet