onsdag den 2. maj 2012

Hyggelig dag i selskab med...

Woody <3


... dette kære væsen: Woody! Han er en coton de tulear og er min venindes og hendes kæreste nyeste familiemedlem - han er simpelthen så sød, og charmede mig fuldstændig med sit bedårende væsen og hvalpede nuttethed, det er 2 kilos pure joy!

Efter sådan en formiddag/frokost i selskab med verdens sødeste hvalp, så fik jeg endnu mere lyst til at få min egen hund - hvis det ikke er fordi jeg bor i lejlighed... Resten af dagen er stået med pakning og forberedelse til sommerhustur, vi drager til Sønderjylland i morgen med svigerfamilien, for at hygge og fejre Manden, som har fødselsdag på fredag :)

Til aften blev det til an oldie but a goodie ;D

Vietnamesiske forårsruller, wakame og lidt dyppelse...


Jeg bliver aldrig træt af at lave disse ruller, i dag blev det til hvad jeg lige havde i køkkenet, og det var:
  • Salat
  • Bønnespirer
  • Mynte
  • Koriander
  • Forårsløg
  • Mango
  • Gulerod
  • Rejer
Jeg havde en rest soja dip fra igår og lidt sød chilisauce i køleskabet. Let og lækkert :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar