søndag den 18. november 2012

Madplan uge 47...

Så er madplanen tilbage på banen igen, mens vi var igang med at flytte og indrette os i det nye hjem, har vi ikke haft gang i en madplan, men nu er vi så meget på plads at der atter skal være styr på det med maden!

Madplan uge 47:

Mandag:
Kartoffelmospandekager med torskerognsdeller og remouladesauce

Tirsdag:
Fødselsdag i Middelfart

Onsdag:
Langtidssimrede spareribs med krydrede ris og sauce

Torsdag:
Tøsehygge hos min veninde
Rester til Manden

Fredag:
Manden til julefrokost
SUSHI ;)

Lørdag:
Julefrokost hos min veninde

Søndag:
Sloppy Joes

Ja det er ikke meget mad jeg rent faktisk skal lave i denne uge, for det vi skal have mandag og onsdag er noget vi allerede har i fryseren! Hvilket også passer rigtig fint, for jeg er stadig ret sløj og hvis det fortsætter så må jeg aflyse nogle af alle de planer vi har i næste uge... hvilket er temmelig træls, men jeg skal også sørge for at mit helbred er i top specielt i min situation!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar