søndag den 18. november 2012

Naan pizza...

Naan pizza, med lidt mørk ost ;)


Kender I det når man bare har lyst til pizza, men ikke gider at stå og bøvle med en dejbund? Det gør jeg - ofte... derfor laver jeg pizza på naan brød, og det smager fortræffeligt og er super nemt og billigt!

Jeg glemte dem dog lige i ovnen i dag, hvilket resulterede i lidt mørk ost på den ene, hæ hæ... men det smagte skønt alligevel! På den ene er der kylling, bacon og forårsløg og den anden bacon og chorizo, for det var lige hvad jeg havde liggende i køleskabet. Som tomatsauce blander jeg altid tomatpure med ketcup og krydderier og smører naan brødene med et tykt lag, igen meget nemt!

Hvis ikke I har prøvet det, så gør det en dag det skal gå hurtigt, men alligevel være lækkert, I vil helt sikkert ikke fortryde det!

Rendyrket hygge :)


Dagen i dag står i dovenskabens tegn, jeg er stadig syg og har mistet stemmen, og hvis jeg taler så hvisker jeg eller lyder som en havnearbejder der har drukket, horet og røget i 20 dage... ja ja... det er alt sammen meget charmerende, så Hurra for søndage med hygge på sofaen, the i lange baner, Modern Family marathon på Zulu og ikke mindst min lille Cleo :D Så gør det ikke så meget at man er syg!

Rigtig god søndag folkens!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar