mandag den 12. november 2012

Siden sidst...

er der sket utrolig meget!

Vi er endelig flyttet, og der er kommet nogenlunde styr på den nye bolig og vi har fået endnu en residerende - dem som følger mig på Instragram (MajB81) har allerede set den nye beboer :)

Grunden til jeg ikke har opdateret bloggen er at jeg intet net har haft siden vi flyttede, vi havde fuldstændig glemt at melde flytning til YouSee og da vi endelig huskede det,  var det dagen før vi flyttede, hvilket gjorde at der lige gik lidt over en uge før vi fik det og antenne i det lille hjem... ja ja, sådan kan det gå, og jeg har da heldigvis haft min iPhone, så har da kunne følge med I jeres andres liv, men magter ikke at blogge fra mobilen!

Advarsel: Billedstorm følger!
For at det ikke skal være alt for skrifttungt, har jeg valgt at illustrere mine sidste uger i billeder:

Gravid 30+1
Jeg er lige så træt og udmattet som jeg ser ud - jeg er bare ikke en af de
der smukke gravide "With the glow" ;)

Ja, jeg vokser lystigt som I kan se, og i skrivende stund endnu større end på billedet, det går virkelig stærkt lige nu! Jeg lider dog íkke de vilde gener og har ikke fået bækkenløsning eller andet skidt, så det priser jeg mig lykkelig for - dog har flytningen taget hårdere på min gravide krop end jeg regnede med, og ved sidste jordmoder konsultation fik jeg konstateret let forhøjet blodtryk, og jeg fik strenge ordre om at slappe mere af!

Manden har forkælet mig med lasagne - elsker når det ikke er mig selv der laver maden :)


Jeg har til gengæld forkælet Manden med Kylling i Cola


Har cravet frugt i lange baner, så har spist rigtig meget frugtsalat med skyr og vanille!


Har shoppet på Amazon.co.uk til Haletudse - håber han kan lide det ;)


Har endelig tygget mig igennem den første bog af Fifty Shades trilogien... er ikke just en fan!



Jeg har shoppet mere... bare ikke til mig selv, min svigerinde fylder 30 på lørdag + lidt julegaver!


Jeg har nødtvungent været i IKEA og brugt alt, alt for mange penge...


Til sidst har jeg været igang med at lave rødkål til Mortens And!



Det var en kort opsummering af mit liv de seneste 14 dages tid - det der har fyldt mest har været flytningen, og maden er derfor røget lidt på et sidespor, men nu er vi kommet så meget på plads, at jeg atter kan koncentrere mig om maden :)

I morgen får vi de første gæster i vores nye hjem, det er svigerfamilien der kommer invaderende, mine svigerforældre hjalp med flytningen, så de har jo set det hele, mens min svigerinde, svoger og nevø stadig har det til gode, ergo måtte vi jo invitere på lidt indflytter tamtam ;)

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Du har da så meget graviditets glow! Du ser yndig ud :o)

    Uh, flytning + Ikea kan vist ikke blive andet end dyrt. Jeg er også ved at lave en liste til vores nye hus, meeen den bliver vist alt for lang, så der må prioriteres :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Camilla, hvor er du sød! Det luner i disse dage hvor jeg føler mig alt andet end yndig, og denne flytning har tæret på mine kræfter, så jeg har lignet udskidt æblegrød :S men nu hvor det meste er på plads, og jeg har slappet af, begynder jeg at ligne et menneske igen ;)

      Flytning og IKEA er virkelig en dyr affære, og den liste jeg har vist her på bloggen, var kun den ene af 2 - den anden var med småting, og vi endte også med at måtte prioritere ;)

      - Maj :D

      Slet
  2. Jeg synes både at du og maden ser prægtig ud - dejligt at du er tilbage (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Tak Kit - hvor er du sød :)

      Jeg er også glad for at være tilbage, havde virkelig savnet at fortælle lidt om hvad der rører sig hos mig ;)

      - Maj :D

      Slet