søndag den 10. oktober 2010

Åhhh en hård uge...

jeg synes jeg har faret rundt og stresset i denne uge, så der har ikke været meget tid til at blogge, slappe af, træne eller noget andet end lektier, gruppearbejde og Bilka!

Dog midt i dette inferno af kaos - så fik jeg jo lige et nyt job! Ja, jeg fik jobbet hos Pilgrim, så jeg starter allerede i uge 42! Og min stilling hos Bilka er også opsagt, så det gik bare hu-hej vilde hest!

I dag er søndag - officielt slappe af dag! Jeg brude have taget ud og træne, specielt da jeg ikke har fået det nået i løbet af ugen, men min dårlige samvittighed blev skubbet til side, og re-kreation stod istedet på dagsordenen!

Jeg vil lukke mine øjne, og ikke tænke på at der starter atter en hektisk uge allerede i morgen!

God søndag til alle...

- Maj

2 kommentarer:

  1. Jeg ville også ønske weekenden ikke sluttede allerede!

    //Emma
    www.emmoemmo.com

    SvarSlet
  2. Åh dejligt at det ikke kun er mig der har det sådan - og nu er det allerede mandag! Gaaahhhh...!

    SvarSlet