fredag den 1. oktober 2010

Så er det fredag...

og der er dømt hygge med manden - men han synes lige at han vil se gyser, og det har jeg IKKE lyst til, så det bliver til et lille indlæg her, og så tror jeg, at jeg støver en bog af og læser lidt til den forfærdelige film er slut!

Lige p.t dufter det ellers lifligt i det lille hjem, jeg har brugt det meste af dagen på at lave stegeben - det er en ret jeg laver yderst sjældent, og KUN når jeg har en hel dag til at hygge om den!

Stegeben er altså en simreret, og jeg vil vove at påstå, at man gør det helt forkert, hvis de ikke får lov at simre mindst 2 timer (mine får altid meget meget mere, ved helt svag varme) og producerer den mest fantastiske og velsmagende fond - muuuums! Hvis I ikke kender til stegeben, jamen så er i gået glip af noget, men det er der jo råd for, for jeg har været så overskudsagtig at tage billeder af mine processer med benene, at der vil komme en udførlig opskrift i mit næste indlæg :)

Ellers er dagen startet med at stå meget tidligt op for at køre Manden på arbejde, tage til Tarup og passe min veninde og hendes mands hus + killinger, være ude og træne med en kollega, i dag stod den på Pilates og Stram Op - nej hvor var det bare godt og hårdt!
Ville også gerne ha' haft læst nogle lektier til næste uge, men det nåede jeg ikke, så det må blive på søndag, for i morgen skal jeg være i Bilka fra kl.08.00-18.15! Åååh ja, det er jo bare skønt!

Nok om det, nu vil jeg finde min bog og hygge... Og glæde mig til at spise mine meget lækre og møre ben!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar