torsdag den 7. oktober 2010

Godmorgen, Godmorgen...

Det har været en lang uge i denne uge, og den er ikke engang slut endnu! Jeg har været så fortravlet, at det halve kunne være nok, men det er heldigvis slut i næste uge!
Lige nu sidder jeg oppe på skolen og skal lave gruppearbejde, tænkte jeg lige kunne nå at lave et kort indlæg, inden mine medstuderende kommer :)

I dag er en lang dag, men også en god dag, for i dag kan betyde at jeg måske kan sige mit job op i Bilka! Hvorfor?
Jeg skal til jobsamtale hos:
Det er den der ligger inde i Magasin, så det bliver altså super spændene... Så jeg håber at jeg kan charme dem og overbevise dem om, at det er MIG de skal ansætte, MIG der skal være deres næste nye offentlige ansigt! Men, der er jo lige så store chancer for at jeg ikke bliver ansat, hvilket betyder, at jeg er godt tilfreds med mit kære studiejob i Bilka :)

Nu må jeg hellere vende tilbage til det seriøse!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar