søndag den 3. oktober 2010

Slumre søndag...

er hvad det, næsten, blev til, da jeg ikke tog til Designer Bazaar i dag (grundet manglende finanser...) men i stedet tog jeg i en anden bazar: Bazar Fyn, hvor jeg fik opdateret mine krydderie, købt lækre frugter, brød, nødder, snacks og noget chili og fetasalat!
Til dem af Jer der ikke kender Bazar Fyn, eller ikke har været derude, gør det, bare for oplevelsen skyld, man kan få alt mellem himmel og jord, og de har bare så meget frisk og lækker frugt og grøntsager som du ikke kan få i butikkerne - det er et rent himmerige for en som mig :)

Udover det, så har jeg sovet længe (hvertfald til kl.9...), set film og hygget mig! I går stod min dag i Bilka's tegn... Var på arbejde fra kl.08.00-18.30 og så direkte ud til mine dejlige svigerforældre og få et lækkert måltid mad! Vi var dog så trætte efter en lang dag, at vi allerede kørte 21.30... Manden og hans far, samt svoger havde brygget øl i vore køkken hele dagen, det blev til 40 liter øl, der lige pt gærer i vores stue :) Det bliver spændende at smage.
Vi har aftalt at indvie øllene sammen, alle 6 (mine svigerforældre, min svigerinde og svoger og Manden og jeg) herude hvor til jeg laver mine langtidsbraiserede stegeben, som blev så møre, at kødet bare faldt af benene - muuums! Mit opskrift indlæg må vente, for det kommer til at tage lidt tid med beskrivelse og billeder - men det er værd at vente på ;D

Nu sidder Manden og ser "SAW VI" - Føj, så ville jeg lige dele mit næste køb med Jer, det bliver dog først til november, da finanserne i hjemmet er lidt små for tiden....

Den er fundet hos Nelly.com Her og er en blandning med ca.50% uld - hvilket jo er skønt, når det bliver stadig koldere! Lige pt må min trenchcoat lige klare det lidt endnu, men jeg glæder mig til at kunne iføre mig denne labre sag...

Håber I andre har haft en dejlig weekend...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar