tirsdag den 26. oktober 2010

Back To School...

Det var dælme hårdt at komme tilbage til skolen, og vi startede med en af de lange dage fra kl.8.05-15.15    - bahhhh...!
Dog er det rart at være tilbage, hvis jeg så havde nået at få læst alt det op som jeg gerne ville, men jeg har vægtet Pilgrim lidt højere, hvilket kommer til at bide mig i måsen til jul, når jeg skal læse op til eksamen - YIKES! Hvilken sadist lægger også eksamen lige efter nytår? Ja, brok brok - i andre kender det vel også, hvertfald jer der læser...

Jeg faldt over Sarah Louise Christiansen's blog Her og fandt over en super sød kjole fra H&M hun havde købt, men jeg kan slet ikke finde den på nettet, så næste projekt må være at lede i de fysiske butikker, men noget nagende siger mig, at den hører til Trend Kollektionen, og så kan jeg jo skyde en hvid pind efter den :S


Synes bare den er så smuk... og ville ikke på det fjerneste have noget i mod at den flyttede ind hos mig! Så hvis der er nogen der ved noget om den så skriv endelig :D :D

I dag fik jeg lige en sms om at vores første timer var aflyst, så jeg har gået og hygget her til morgen, nu hvor jeg var stået op, så synes jeg ikke at jeg skulle friste mig selv ved at hoppe i seng igen - Dygtig Pige ;)
Men dagen i dag er igen af den lange slags, så det gør mig ikke noget... men i aften skal jeg til mit første personale møde ved Pilgrim, så det bliver spændende at se de 2 piger jeg ikke har mødt endnu og at få nogle vagter, så jeg kan få tjent lidt penge...

Håber i andre også nyder denne solskinsfyldte tirsdag morgen :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar